Going Green etsii pysyvään työsuhteeseen  

TOIMISTO- JA VIESTINTÄASISTENTTIA 1.8.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan 

Matkailualan vastuullisuussertifikaatteja (mm. Green Key) edustavassa Going Green Oy:ssä on tarjolla vakituinen toimisto- ja viestintäassistentin paikka.  

Toimisto- ja viestintäassistentin tehtäviin kuuluu:

  • asiakasyritysten neuvonta ja asiakashallinta (asiakasseurannat, muistutukset jne.), viestintä, laskutus, toimiston materiaalivaraston ylläpito, sertifikaattien ja oheistuotteiden postitus sekä erilaiset assistenttitehtävät, kuten avustaminen kokouksissa ja hankkeissa. Toimisto- ja viestintäassistentti avustaa myös yrityksen viestinnässä eri viestintäkanavissa kuten uutiskirjeessä, sosiaalisen median kanavissa sekä nettisivuilla. 

Rekrytoitavalta henkilöltä edellytetään:

  • kiinnostusta kestävää kehitystä ja vastuullista matkailua kohtaan, omatoimisuutta ja itseohjautuvuutta, hyviä Office365 -taitoja, tarkkuutta, hyviä asiakaspalvelutaitoja, viestinnän perusteiden (esim. somekanavien käytön) hallintaa. 
  • Kielitaitovaatimuksena hyvä suomen ja englannin taito sekä tyydyttävä ruotsi.  Matkailualan tutkinto tai muu vastaava katsotaan eduksi. 

Muita tietoja tehtävästä:

  • Tehtävä edellyttää työskentelyä toimistolta käsin säännöllisesti, mutta mahdollistaa myös osittaisen etätyöskentelyn. 80% työaika tai muu työaikajousto myös mahdollista. 
  • Työnkuva määrittyy valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden perusteella.  
  • Mahdollisuus vaativampiin tehtäviin joko heti tai myöhemmin oman osaamisen mukaan. 
  • Työsuhde-etuina puhelin- ja lounasetu, työterveys sekä talon punttisali. 
  • Aloituspalkka 2500€/kk . 
  • Koeaika 4 kk.
  • TES: Neuvonta-alan runkosopimus, Palta 
  • Yrityksen verkkosivuilla www.greenkey.fi voi perehtyä tarkemmin yrityksen toimintaan.  

Vapaamuotoisen hakemuksen cv:n kera voi toimittaa osoitteeseen if.ne1714218145erggn1714218145iog@o1714218145fni1714218145 30.7. mennessä. Haastattelut pyritään järjestämään 7.8. alkaen. 

Going Green on yhteiskunnallinen yritys, jonka omistaa Ympäristökasvatusjärjestö FEE Suomi ry. Avoinna olevan paikan lisäksi tiimiin kuuluvat toimitusjohtaja ja yhteyspäällikkö. Yrityksen toimisto sijaitsee Regus-toimistohotellissa Kyllikinportti 2:ssa Triplan välittömässä läheisyydessä. Rakennuksessa sijaitsee lounasravintola Ninan keittiö. Työntekijöiden käytössä on myös talon punttisali ja lämmitetty pyöräkellari.  

Lisätietoja antavat toimitusjohtaja Heidi Heinonen p. 045 600 9250 ti 4.7 ja ke 5.7. klo 14–16 ja hallituksen puheenjohtaja Riitta Salasto  p. 040 846 5453 ke 12.7 ja to 13.7 klo 14–16, ke 19.7 ja to 20.7 sekä to 27.7. 2023 klo 14–16.  

Rekrytoinnin tietosuojaseloste on esillä verkkosivuillamme rekisteriselosteessa.